نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعات ترانسفر

شایعات ترانسفر

توتو اسپورت مدعی شد در صورتی که باشگاه رئال مادرید بر خرید ویدال اصرار کند و همچنین خود ویدال تمایل به جدایی داشته باشد آنگاه یووه در ازای ویدال از رئال دی ماریا را طلب خواهد کرد.این در حالیست که په په ماروتا مدیر ورزشی یووه علاوه بر دی ماریا به آلوارو موراتا مهاجم جوان قوهای مادریدی هم علاقه مند است.

مارکو فرانته مهاجم سابق باشگاه تورینو به اوربانو کایرو مالک تورینو توصیه کرده فابیو کوالیارلا را به خدمت بگیرد.به گفته رسانه ها کوالیارلا تابستان از یووه جدا می شود و تورینو هم با توجه به جدایی ایموبیله به دنبال مهاجمی گلزن است که از کوالیارلا به عنوان یکی از کاندیداهای تورینو برای تقویت خط حمله شان نام برده می شود.

خوان مانوئل ایتوربه وینگر جوان باشگاه ورونا یکی از جوانان مستعد شاغل در سری آ به شمار می رود و با توجه به درخشش در سری آ توجه باشگاه های بزرگ سرزمین چکمه ای را به خود جلب کرده است.گفته می شود یووه،رم و میلان به شدت به دنبال ایتوربه هستند و حالا لوکا تونی با مصاحبه کوتاهی که در مورد او انجام داد این شایعات را پر رنگ تر کرده است.تونی مدعی شده ایتوربه از او در مورد شرایط بیانکونری سوالاتی را پرسیده است.

رسانه ها مدعی شدند با توجه به جدایی احتمالی دیه گو کاستا و داوید ویا از باشگاه آتلتیکو مادرید،دیه گو سیمئونه سرمربی این تیم به دنبال گزینه هایی دیگر برای تقویت خط حمله تیمش است که در صدر لیست او فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یووه قرار دارد.

دیلی استار انگلستان مدعی شده الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی بارسا که مدت هاست خبرهایی مبنی بر علاقه مندی یووه به او منتشر شده به باشگاه لیورپول نزدیک شده است.ظاهرا بلوگرانا به سوارز مهاجم لیورپول علاقه مند است و حاضر است در ازای خرید او سانچز را به اضافه مبلغی هنگفت را به باشگاه انگلیسی پیشنهاد دهد.

کوریره دلو اسپورت مدعی شده مائوریسیو ایزلا بازیکن شیلیایی یووه به زودی تورین را ترک خواهد کرد.از باشگاه هایی نظیر فیورنتینا،اینتر،لاتزیو و مارسی به عنوان مشتریان احتمالی او نام برده می شود و کوریره مدعی شده یووه قیمت این بازیکن را 7 میلیون یورو اعلام کرده است.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: